11 Temmuz 2009 Cumartesi

Hüzün Sözleri,hüzünlü sözler

ölene kadar seninleyim desende inamam artık! çünkü sen rüzgarın coşturduğu bir toz bulutusun bugün bana yarın ellere uçarsın..!!!

UMUDU Bİ UMUTLA BEKLEDİĞİN OLDU MU HİÇ?

SENİ ÖYLESİYE SEVDİM SÖYLEME FIRSATINI DA BULDUM AMA SÖYLEYEMEDİM BU YÜZDEN SENİ KAYBETTİM

SEN BENİ ÖYLE BİR DURUMA GETİRDİNKİ DOSTUM BİLE BANA GÜLDÜ BEN SENİ ÖYLE BİR DURUMA GETİRCEMKİ DÜŞMANIN BİLE SANA AĞLAYACAK

ANILARLA DOLDU TAŞTI BOŞ ODAM,ANDIKÇA KANADI İÇİMDE YARAM,BİR HAYALİM VARDI BİRDE SİGARAM ,SENİ ANDIM DURDUM SABAHA KADAR.

yalnız seker : yalnızlık ve üzüntü bir araya gelmişse eger söylenecek birşey kalmamıstır

her yüreğin içinde gizli bir yara vardır benim kinde bir değil bin yara var ama kimse bilmez...

sevgi güzellik ister gülüm güzellik emek ister güzellik tende degil gülüm yürekte ATEŞ ister

düşen her yaprakta benı hatırla demiştim.bılıyorsun ben senı 13agastosta sevmiştim.bir görüşte aşık oldum.adını cantanesı koydum

Duvarlar da konuşmuyor...Dertlerimi bölüşmüyor Zalim kullar gülüşüyor Ölüm Ölüm Öldüm burda canım

BU RUH BU BEDENDE OLSADA OLMASADA TEK SENİNLE ŞAD OLACAK! İÇİMDEKİ ÖLÜMSÜZLÜĞÜN VE TÜKENEN GENÇLİĞİMİN BAŞ HARFLERİNDE SEN VARSIN HERŞEYİM...İHANETİNİ HİÇ DÜŞÜNMÜYORUM ÇÜNKÜ İHANETİNİN İÇİNDE DE KAHRETSİN Kİ HALA SEVİYORUM SENİ SEN BENİM CANIM,CANIMDAM ÖTE HERŞEYİMSİN

hayalin gözümden bir an gidermi açtığın yarayı yıllar silermi adını anmadan günler geçermi unutmak mümkünmü sevdiğim seni

SENİ O YALANCI HAYATINLA BAŞBAŞA BIRAKIYORUM,BENİ SENSİZ BIRAKTIĞIN GİBİ.SENİ KALBİME GÖMÜYORUM,BENİ TOPRAĞA GÖMDÜGÜN GİBİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder