11 Temmuz 2009 Cumartesi

Yeni Baba Sözler,En Damarından

ADAM DeDİĞİN SAPINA KADAR YİĞİT OLMALI,Ne KARINCAYI İNCİLTMeLİ NeDe OZANLARI YAKMALI....ÖYLe SANSAR GİBİ PUSU KURUP PUNDUNA GeTİRMeKTe NeYMİŞ? ADAM DeDiGin DOSTUM YÜReĞİ VARSA eĞeR,GeTİRİP ORTAYA KOYMALI!!...!



GAMLIYIM AHU GÖZLÜM SENSIZ GECELERIMDE BIR TESELLI ARIYORUM BU AKSAM, GARIPLER MEYHANESINDE BEN BIRCARE BIR KULUM, NE GELIRKI ELIMDEN? KALBIMDEN YARALIYIM, AYRILMISIM YARIMDEN

BENİM SENİ SEVDİGİM KADAR KİMSE SENİ SEVEMEZ BENDEN BASKA HIC KIMSE UGRUNDA OLEMEZ ISTERSEN ELLER KIYBETİNE BİLMEZ BENIM SANA OLAN ASKIM BENIM SANA OLAN DUYGUM VE BENIM SANA OLAN BU SEVDAM HİÇ BİR ZAMAN BİTMEZ!!

Bizler Serseriyiz Gece Gündüz içeriz Tek sucumuz Sevilmeden Sevmemiz.Sanmayinki YaLÇın aglamaz YaLÇın aglarsa Kimse Susturamaz YaLÇınN Kaybolursa Kimse BuLamaz. Anladinmi GüzeLim Herkes YaLÇın oLamaz

Sende Git İstersen Fathise GönüLLüğün *****Liği Koymaz Bize..!Sende unut git İstersen Bizim GönLüMüz ****** DeyiL aMa UnuTaNi uNutuRuz *****Çeeee...!!

ARDINDAN AGLAYAN BIR CIFT GÖZ PARAMPARCA BIR YÜREK VE YIKILMIS BIR DAG GÖRMEK ISTEMIYORSAN, CEK SILAHI DAYA ANLIMA TITRERSEM NAMERDIM SEN VURDUNDA BEN ÖLMEDIMMI..!!

BEN!! SEVDAMIN GÖLGESİNDE YETİŞEN ÇİÇEKLERİN TOHUMLARINI ALIP, GÖNLÜMDEKİ HASRET DOLU MEVZİLERE EKTİM VE ONLARI BEDENİM HER PARÇALANDIĞINDA AKAN KANIMLA BESLEDİM ADINADA NEFRET DEDİM!.ONUN İÇİNDİR Kİ NEFRETİMDE SEVDAM KADAR BÜYÜKTÜR.!!



ÇIKARSINLAR SENİ SATIŞA,BİR LİRA VERENE LANET OLSUN.....



hayatta zamanın varsa herşey gelir geçer herşeyin varsa zaman gelir geçer



BENSIZ GECEN GUNLERIN HESABINI VEREBILECEKMISIN BIRAKIP GITTIN BENI HELAL OLSUN SANA BU KALBI PARAM PARÇA ETTIN BIR GUN DONMEYI DUSUNURSEN BEN GENE BIRAKIP GGITTIGIN SOKAKTAYIM NE YAPARSAN YAP BEN SENI GENEDE SEVIYORUM BE GULUM



yaralıyım dertliyim,doğuştan kederliyim,öyle başımı döndürdün ki,bu alemin neresindeyim...



sen hiç ölümün gölgesinde yaşadın mı ****sine ***ine kurşun sıktın mı bir yetimin elinden tutup kadere rest çektinmi bilirsin kardeş ben bu alemde kral tanımam alemi alem yapan 3-5 çakaldır alem buysa kral benim ama 3-5 çakal için krallık bize yakışmaz diyorum



dunyadakı herkes serefsız be gulum ama sen ustune alınma cunku sen herkes deılsın ama herkesten daha SEREFSIZSIN



HaYaT $aHTé !n$anLaR KaHPé HéRKé$Té B!r Ma$Ké!...\\\\\$oKaKLaRDa YaNKıLaNDı ADıM...$éN$!ZL!Ğé H!Ç ALı$MaDIM



BiDavsiye SewdinisMi Adam qibi Sevin Sewmeyeceksenisde oYnadmayın...!!
aLaynısa sLm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder