16 Temmuz 2009 Perşembe

hüzünlü nickler,yep yeni TEZE BUNLAR..

Oyuncakları Bırakıp Yüreklerle Oynayalı Oyunların Adı Aşk Kaldı..

+++Gülü öylesine sevmelisinki soranlara dikeni yok diyebilmelisin

Küçüqqen ÇiKolAta için aqlıordum $imdi i$e $enin için

-BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni

" Çok parçaLandım parçaLandıkça çoğaLdım "

hoplaraROCK zıplayaROCK inanaROCK çoşaROCK e birazda matROCK dinlemek lazım ROCK!...

TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

eRkekleriN "SeNi SeviyoruM" DemeSi ßiR MumuN "aSLa SönmeyeceğiM" DemesiNe ßenzeR.

ßeni seven sever, sevmeyen s.ktir olup gider benim dünyam her türLü döner....

Hayat Seni ağlatmak için uğraşacaktır,sen inadına gülmeyi başarabiliyorsan, hayat senden gizli ağlayacaktır!!

SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR.........

Ölmüş karga gözümü oysunki,
susuz yüzme havuzunda boğulayımki,bozuk araba beni ezsin ki seni çokkk düşünüyorum )

yalan söleme yalanım olursun oyun oynama oyuncağım olursun

SeNiN HaVaN BeNiM ÇaqMaGıMıN GaZıNı DoLDuRMaZ

bEn ÖlE hErKeSiN SeWdİğİ hErŞeYi SeWmEm;MeSeLa KeNdİmİ hİiİiÇçÇ sEwMiYoRuMmM...!!!

'Sanal Alem İşte daLqasIz denize herkes KAPTAN!

µmµtLârâ kânmâ µmµtLâr ßîr gûn îmkân§izLâsîr hâyâtî tøz Pêmßê yâ§îyørµm §ânmâ,hêr Rênk ßîr gûn §îyâhLâ§îr ...

Ben Kubar Kadar Asil, Deligonca Kadar U¢uk, Afgan Gibi Komik, Papix Kadar Lüx & Cocaine Kadar Tehlikeliyim !

Kimse ßir $eyler İma £tmesin, Kininiz Varsa Suratıma Kusun, Kusamıosanız Susun.!!

HaYaT $aHTé !n$anLaR KaHPé HéRKé$Té B!r Ma$Ké!...

Sevmeyi SenDen iyi Bilirim ama...BiR KalemDe De SiLeBiLiRim..

Ben Kabıma Sığamıorm..Sıvı DeğiL Katı HaLdeyim Hep!Kö$eLerim var.

KeLimeLerLe anLatıLıCak kaDar baSit biRi deGiLim '!!

Vay be ! İçimizdeki çocuk da gayrı meşru çıktı

Ne Yaparsan Yap Sana yakıŞanı Yap.

Hayatının résmini yap dédi,ßana ßiri,Vé siyahtan ßa$ka rénk vérmédi.

Biz kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz

Sizin oralarda yıldız kaydığında dilek tutulur bizim buralardaysa birinin öldüğüne
inanılır...ne yani sizin dileklerinizin kabul olması için bizden birinin ölmesimi lazım....

CİddYsEn Sni DiKkaTe aLıRm DaLqa yParSan Bna ÜstÜnde SöRf YapaRm.!

şımaRıqh - uqaLayım isTeiNce laFı koyaRım aMa çHoq haSsaS vE aLıNqaNıM çözeMessiN beNi beN zoR oLaNLaRdaNıM.

Bataryasi zayif hayallerimizin kapsama alani disinda kalan kesimlerine sebeke hatasi nedeniyle ulasamadik simdi yuregimde full ce

++ Pamuk PRénsésin ParTisiné CağıRıLmayan ÇiRkin Cadı ++

Hayata Ban.!

H€r Kar€Si SiyaHa ßoyanMis bir ßuLmacayIm Cözmey€ CaLisTikca iCimd€ kayßoLurSun!!

hayata anLam yükLüyorum ıııııııı[]ıı %99..

A$k oLunca konu.. qéLmiyo sohßétin sonu !!

CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda (;

xxSizin qißi oLmak için ßir çaßa sarfetmiyorum...Lütfen ßeni kendiniz iLe kar$ıLa$tırmayın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder