11 Temmuz 2009 Cumartesi

Yeni kısa Güzel Sözler,süperr

Bugün Yeniden Güldün Bana yeniden Aşkım Dedin Ya işte benim Dünyam Şimdi Dönmeye Başladı şimdi Dönüyorum hayata Birtanem Seni Seviyorum..

Bir AyrılıK Değil Bir Yaşam oLmak istiyorum Hayatında Bir Anı Değil Anıların Sahibi Olmak istiyorum Ve Bugünün Değil yarınların olmak istiyorum Seninle Bebeğim

Bitti Dedin Bugün telefonda, Sözlerim Kalmadı uLaşmaz Sana, Bitti Dedin ya Bana telefonda Yarınlarım O Anda kayboldu Sesizlik Bana Haram Oldu

uLaşamıyorum Sana Neden Bu Kaçışlar, Seni Seviyorum Derken Kaçmak Sana Yakışıyormu? Seni Böyle Severken, Sebepsiz Gidişlerine Ağlıyorum Gülüm

Şiddetle Sevdi Seni yüreğim, kalbimin Atışlarını Herkez Duydu Güzelim Seviyorum Seni Nedersen de Sevdiğim..

Bir Aşkını Birde Aşkının Acısına Bağımlıyım Ben Sana Hastayım Sensin benim iLacım

Sen Gönlümün Prensi ( Prensesi ) Kalbimin Sesi, Sen Sabahımın Güneşi Gecemin rengi Sen Benim bende Seninim Bebeğim..

Bir Günümü Değil Her Günümü Hayatına Eklemek istiyorum Sadece Seni Değil Hayatınıda Hayatımda istiyorum Aşkım!

Bir Sıcak Gülüşün Yeter Bana, Hayat verir Buz tutmuş Sevdama Güneşim Benim.

Bir Güzel Söze Değil Senin içindeki Güzeliğe Aşık Oldum ben Sende Varoldum Seninle Yok Olurum..

Parçalanmış Kalbimi Bir Sözünle Yeniden Birleştirdin Seviyorum Seni Demeyi özledim Ve Şimdi Söylüyorum Seviyorum Seni Bebeğim…

Bıraktığın Tek Anı 1 Göz Yaşı 1 Kırık Kalp Ve Sevgiden Nefrete Dönüşen Bir Kalp Güzel Sözlerimin Nefrete Döndüğü Duygularımın sahibisin!

Sen Benim iLk ve Tek HayaLimsin Bebeğim, Hayatımın iLk’i Ve Sonu oLucaksın Sevgilim

Adını Nefesime Değil Kalbime Kazıdım…

Bu Günki Sevgimi Yarına Ekliyorum Seni Daha çok Sevmek için…

Senin için Uykusuz gecelerimde ismine Şiirler Yazdım HayaLine Okudum…

Seviyorsan Kıymet biliceksin, Aşkı Kuralına Göre Oynuyacaksın!

Durmayan Zamanlarım Sayende Durdu, Gittin ya işte bana o Koydu..

Sevgi uçurumuna Düşmüş Sevgi Kurbanıyım, Sensiz Kalmış Sevgi Fukarasıyım… Bir Yaz Sabahının Sıcak Gülüşü Gibisin, Seninle Hayatım Sıcak Seninle Hayatım Parlak Bebeğim benim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder